Hey ludziska! Ponieważ wczoraj oglądałam fajny film..Koreański oczywiście. :) Jutro podzielę się z wami moimi opiniami na jego temat.Dlaczego jutro? Zrobiłabym to dzisiaj,ale zajmujemy się z siostrą tłumaczeniem dramy i chcemy to zrobić jak najszybciej.Także życzę wam miłego wieczoru..I z wyprzedzeniem:udanego czwartku^^
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz